De oplossing voor
uw professionele website

 
 

Hoe ziet u de toekomst van uw bedrijf?

Nieuwe klanten bereiken is ongetwijfeld de sleutel tot succes en stabiliteit.

Met een goede online strategie bij DigitalSucces regio Vilvoorde, Zaventem zal u dit doel zeker kunnen bereiken.
Zowel particulieren als bedrijven starten hun zoektocht naar uw diensten hoofdzakelijk online.
Goed vindbaar zijn, is cruciaal om nieuwe klanten te bereiken.
Een eigen website hebben die ook nog leesbaar is mobiel is dus essentieel in deze online tijden!

Als partner van Google weten wij als geen ander wat de toekomst brengt en hoe wij uw

bedrijf goed in de kijker kunnen zetten.


Een goede site = goede online visibiliteit = nieuwe klanten bereiken.

 

Een website laten bouwen?

Voordelen:

  • Beschikbaar zijn voor uw bestaande klanten
  • Contactgegevens
  • Bereiken van nieuwe klanten
  • Informatie geven over uw bedrijf
  • Uw troeven uitspelen
  • Referenties
  • Promoties te plaatsen
  • Offertes te krijgen

Wil u zelf ook een professionele website laten bouwen? Contacteer mij vrijblijvend.

 

 

 

10 tips voor een goede website 

 

1. Bepaal het doel van uw website
Wat wilt u met uw website bereiken? Wilt u informeren, verkopen, klanten naar uw zaak leiden of offerteaanvragen genereren?

Zodra het doel van de website gekend is, kan u gericht de opbouw van uw website gaan bepalen.

 

2.Pas uw website aan uw doelgroep aan
Wie wilt u bereiken? Het is belangrijk om te weten wie de doelgroep is, zodat u uw website op hen kunt afstemmen.

De valkuil is namelijk dat bedrijven een website bouwen naar hun persoonlijke smaak, zonder rekening te houden met wat hun doelgroep aanspreekt of interessant vindt.

 

3.Maak meteen duidelijk waarin uw zaak zich onderscheidt
Veel bezoekers komen via zoekmotoren op uw website terecht. Dat betekent dat de bezoeker niet op zoek is naar u, maar naar

een antwoord op zijn vragen. Zorg ervoor dat de bezoeker meteen weet waarom uw zaak het best beantwoordt aan zijn noden.

 

4.Zorg voor een heldere en gebruiksvriendelijke navigatie
De bezoeker van uw website zal snel afhaken als hij niet meteen vindt wat hij zoekt. Zorg voor een duidelijke opbouw van uw site

en een overzichtelijke navigatie zodat de bezoeker zijn weg niet verliest. Helderheid en gebruiksgemak houden uw bezoeker langer op uw website.

 

5.Spoor bezoekers aan tot actie
Denk nog eens aan het doel van uw website en voeg waar mogelijk een “call-to-action” toe. Zet uw bezoeker aan om contact

op te nemen, een formulier in te vullen, zich in te schrijven voor uw nieuwsbrief...

 

6.Vergeet uw contactgegevens niet
Zorg ervoor dat uw potentiële klant niet moet zoeken naar uw contactgegevens. Een goede website kan niet zonder goede contactpagina. Vermeld in ieder geval altijd het bezoekadres en telefoonnummer.

 

7.Houd uw website actueel
Vernieuw geregeld de inhoud van uw website zodat de informatie steeds “up-to-date” is. Dit zorgt ervoor dat uw bezoekers

terugkeren voor nieuwtjes. Ook Google houdt van een site die regelmatig wordt aangepast, waardoor u beter zal scoren in de zoekmotor.

 

8.Zorg ervoor dat uw website wordt teruggevonden in de zoekmotoren
Optimaliseer uw site voor Google zodat uw potentiële klant uw website gemakkelijk kan vinden. Zorg voor een doeltreffende

copywriting (SEO) en laat uw website scoren via een Google AdWords™ campagne (SEA).

 

9.Controleer de trafiek naar uw website
Hoeveel bezoekers komen er op uw website? Zijn er piekperioden in het aantal bezoekers? Welke pagina’s bekijken ze? Hoe lang

blijven ze op de site? Met deze statistische informatie kunt u uw boodschap afstemmen op de noden van de klant om uw site nog

te verbeteren.

 

10.Maak uw website ook mobiel
Steeds meer mensen surfen vanaf hun mobiele toestellen. De potentiële klant zoekt via zijn smartphone voornamelijk lokale ondernemingen, waarna ze ook meteen de opgezochte zaak bezoeken. Pas uw website dus ook aan voor mobiele toestellen om dit koopklare publiek niet te missen.

 


 

 Voor meer info contacteer uw regioverantwoordelijke

 

 

Google SEO

 

 Google SEA

 

 Facebook

 

Websites

 

 Applicaties

 

 

 E-mailmarketing

 

 Presence manager

 

Bewaren